H E L G

AssÄÄÄÄh vilken dag! Det hÀr sjukt fina snapchat bilderna (pga inget smink osv) tog jag vid klockan sex idag men de kommer upp först nu! Jösses vilken dag. Den har varit sÄÄ lÄng. Klev upp vid sju och trippade till gymmet! FörstÄr ni lyckan eller? Första trÀningspasset pÄ tre veckor. Helt galet! Det var sÄ roligt, men tungt. SÄ ur form haha. SÄ klart var första passet ut bootie för det Àr det roligaste. Imorgon blir det armar, och och och och mage! Jag fÄr trÀna mage igen, tjohooooo! 


Resten av dagen har vi pysslat med att tvÀtta en massa samt bygga ihop vÄr sÀngstomme som vi slÀpade med oss frÄn Ikea igÄr. AlltsÄ oh my f*cking god vilken möbel vÄr sÀng blev. Jag fÄr Ängest över att tÀnka pÄ den dagen vi ska flytta hÀrifrÄn och allt det hÀr ska ut. Det kommer inte gÄ. Vi fÄr bo hÀr för alltid. Ni ska fÄ se sedan!

Ah, och sedan har jag fastnat vid datorn eftersom jag redigerar ett videoprojekt som jag jobbat med under veckan haha. Är sĂ„ sugen pĂ„ att börja klippa och fixa videos, jag tycker det Ă€r sĂ„ himla roooooligt. SĂ„ hĂ„ll utkik sĂ„ fĂ„r ni snart se vad jag pysslat med. Hoppas ni har haft en fin dag!