UPDATE

Heeej! HÀr Àr jag! Nu Àr jag hemma. Eller ah jag kom hem igÄr eftermiddag. Jag kÀnner mig inte tiptop men det gÄr framÄt med hjÀlp av de smÄ smÀrtstillande tabletterna jag fÄr ta ibland. De har alltsÄ plockat ut en massa grejer ur min kropp, nÀrmare bestÀmt en elak knöl,  en Àggstock,  en Àggledare och min blindtarm! I efterhand efter operationen mÄste jag ta smÄ sprutor i mitt ben för att undvika blodproppar. Och jag fÄr ta tre Ipren om dagen! Jag sÀger dÄ det... Inte nöjd. Men jag har en sambo och en kanin som tar hand om mig. Hörs lite senare,  hoppas ni mÄr prima! 
#1 - - Cina:

Hej Bunny!!
Krya pÄ dig i massor!!
Amanda fick ocksÄ göra en titthÄlsoperation i vÄras. En cysta som vÀxte och vÀxte och blev tillslut en fylld tumör, tack och lov ingen cancer. Dom lyckades rÀdda Àggstocken dÀr den satt fast. Hon hade fruktansvÀrda smÀrtor i 5 mÄnader innan dom Àntligen tog ut den. Hoppas att du slipper uppleva nÄgot sÄnt hÀr igen.
Kram Cina

Svar: Hej Cina! Ja usch, exakt samma hÀr. Fast jag har gÄtt med det i nÄgra Är men först de senaste Äret blev det mer fart pÄ sjukan! Jag hade en borderline-tumör sÄ nu vÀntar vi pÄ provsvar om nÄgon mÄnad! Som det kan gÄ. Krama alla i familjen frÄn mig! Ta hand om dig! <3
Bunny

#2 - - Ronja:

Usch och fy vad lÀskigt!!! Krya pÄ dig, hoppas allt lÀker som det ska och att du mÄr bra sinom tid! Kramar!

Svar: Taack!
Bunny