HARRY POTTER and the CURSED CHILD

HÀr kommer jag sitta tills sista sidan. So excited! Har hört att alla som köpt den inatt Àr stormförtjusta och letar efter biljetter till teatern! Det mÄste ju vara ett gott tecken? Det kÀndes elektriskt dÄ jag la hÀnderna om boken. Jag Àr rÀdd att jag har för höga förvÀntningar, men samtidigt har jag egentligen inga alls? För flera Är sen accepterade jag att sagan var slut, men nu Àr den plötsligt inte det lÀngre. Vad kommer hÀnda? 

Är ni fler dĂ€r ute som varit och köpt boken och/eller ska se teatern? Iiiiiih ok, ska börja lĂ€sa nu! 
#1 - - Saga:

Ska köpa den vid nÀsta lön, sÄ kommer fÄ vÀnta ett tag till :( Tror den kommer vara super, precis som de andra böckerna :D

#2 - - Mirano:

Av nÄgon anledning hade jag fÄtt för mig att den skulle slÀppas i höst, sÄ nÀr jag blÀddrade igenom Twitter i morse fick jag en sÄdan chock nÀr jag sÄg att folk redan hade en kopia av boken haha! ^^

Jag har redan tio tusen böcker pÄ min Att-LÀsa-Lista, men jag kommer absolut att klicka hem boken sÄ att det bara Àr att sÀtta igÄng och lÀsa nÀr jag Àr redo. Just nu Àr jag inte redo, jag hade liksom ocksÄ accepterat att sagan var slut. Det Àr en ganska underlig (men bra) kÀnsla egentligen, att det helt plötsligt finns en bok till..

Svar: Ja, sÀg till nÀr du har lÀst den sÄ vi kan prata om det! Haha! :D
Bunny

#3 - - sofié leifsdotter:

SĂ„ fina kuddar!