EN FREDAG KVÄLL

Gokväll denna fina fredag! Ikväll har vi varit på en liten julfest på Mr Handsomes jobb! Det bjöds på glögg och mat (som tyvärr inte var jättejulig och inte det minsta vegansk, vilken miss, de brukar vara så snälla och duktiga med det!) massor med godis och glögg och livemusik! Vi valde dock att  göra tidig kväll eftersom det står "fest" på morgondagens schema också! Så nu är jag hemma och har myst ner mig i min julpyjamas och med min fluffiga kaninbebis i famnen. Faktiskt bättre än alla fester i världen! 

#1 - - Karin:

Det var ju inte bra, hoppas att du kunde äta något i alla fall :) Så gullig han är <33 Ganska lik min flicka faktiskt ^^ Har han fått något namn? :)

Svar: Han heter Wookie! :D Vad är din för ras? ^^
Bunny

#2 - - Karin:

Åh vilket fint namn! Jag har två små bebisar ^^ Båda är lejonhuvad / vädur, men flickan är mer åt lejonhuvad hållet än pojken :)

Svar: Åh lejonhuvade är sååå fina!
Bunny