FiNALLY FRiDAY


Hänger på jobb, väntar på att få gå hem, uppdaterar min bloppiz och längtar efter mr Handsome. Det har varit en så sjukt seg vecka men om någon timme är han äntligen påväg hem till mig! Först en tur inom Systemet och sedan riva lite mer tapet innan vi äntligen får kramas, tjoho! Vad är era fredagsplaner?
#1 - - Alice:

Ååh, du har så mycket fint i din bloppis, men inget av det skulle passa mig! Sadface. :(

#2 - - Alice:

Ja, förutom skorna då, men vi har inte plats för fler dojjor här hemma, hehehe...

Svar: Hahaa nää.. det är ju samma problem här just nu...
Bunny

#3 - - Hannah:

Ska spendera min fredagskväll med antingen filmer eller dataspel 8D

Svar: Perfekt kväll :D
Bunny

#4 - - Twiggy Lundberg:

Så kul! :D Här blev det en spontantripp till Piteå som ligger 7 mil norr om oss, för att shoppa. Dom har lite bättre butiker än oss :) Och sen bara vanligt fredagsmys! idag går jag på ett 25-timmarspass på jobbet dock, wish me luck haha xD

Svar: 25 TIMMAR?!
Bunny