LÄGENHETEN

Hello mitt i mörkaste natten! Det Àr sÄ himla slow progress i min lÀgenhet sÄ tÀnker att jag delar med mig av det lilla jag har fixat i alla fall! IkvÀll har jag skruvat ihop min nyinköpta lilla hylla, och tryckt in massa stuffs i den tillsvidare. Tanken Àr att min TV ska sÄ hÀr uppe sÄ smÄningom. Den kommer nog göra sig fin hÀr ^^ 

 
#1 - - Bela:

Det Àr ju the progress som Àr charmen med att flytta till nytt. Lalla runt att spika upp tavlor, sÀtta ihop möbler.. Se att en kommer nÄn vart. Jag Àlskar't!
Och för att inte glömma, du har smak ocksÄ! :)

Svar: Ja det Àr superkul att fixa och trixa :D Tack!
Bunny

#2 - - Mimmi:

Även om det Ă€r skönt att komma iordning sĂ„ Ă€r det Ă€ndĂ„ jĂ€kligt kul att gĂ„ och fixa lite hĂ€r och lite dĂ€r och kĂ€nna att det mer och mer blir ens egna hem :D Ser för övrigt jĂ€vligt fint och mysigt ut pĂ„ bilderna, det lilla man ser :)

Svar: Jaaa vill bara ha koll pÄ allt och sedan pyssla med resten liksom :D Tack ^^
Bunny

#3 - - Anna:

SĂ„ bra hyllan blev! :)

Svar: Mm snart sÄ ^^
Bunny