ALL WORK AND NO PLAY MAKES BUNNY A DULL GiRL


Är svart och vit denna tisdag. Finns inte så mycket mer att säga känner jag, you all know what's up. Mycket på jobb, mycket hemma. Idag ska jag till affären och handla mat efter jobbet, längtar efter massa grönsaker och frukter, om nom nom! Och ikväll bokar jag tågresa till mr Handsome och på fredag har jag en heel dag i Stockholm för mig själv. Nån som vill hänga? :D
#1 - - Twiggy Lundberg:

Åh hade velat hänga superdupermycket om jag också hade en heldag i stockholm, hahaha :(

Svar: Amen eller hur :D
Bunny

#2 - - melinda emilia ♥:

åh, hade velat meeen jag är ju här på det här skitstället :/

Svar: Jag kommer fler gånger, och det vet du <3 Ta hand om dig!! <3
Bunny

#3 - - Alice:

Hade gärna åkt ner till Stockholm för din skull, men jag har inte råååd :(

Svar: Nä du har ju köpt ett hem :D
Bunny