† NOW EXPOSiNG BONE - iNCOMiNG WORKOUT CLOTHES

Det fina med denna tisdag Àr att lönen har trillat in pÄ kontot. Jag peppade med att köpa lite nya trÀningsklÀder efter att ha organiserat mÄnadens ekonomi. Organiserad ekonomi gÄr alltid före shopping! ^^ 


Det hĂ€r settet frĂ„n Stronger har jag spanat pĂ„ en tid nu, och nu slog jag till! Fler trĂ€ningspass i höst kommer att krĂ€va lite mer plagg. Är inte de hĂ€r helt sjukt fina? För mig ligger mycket motivation till min trĂ€ning att jag kĂ€nner mig som mig sjĂ€lv Ă€ven i trĂ€ningsklĂ€der, och det Ă€r superkul att hitta annorlunda och speciella plagg. Kommer gĂ„ crazy-bra att trĂ€na i dessa plaggen!
#1 - - linda:

fina trÀningsklÀder :)

Svar: Ja, ska bli spÀnnande att prova dom ^^
Bunny

#2 - - Ida | the sky under the sea:

De var supersnygga! HÄller med om att trÀnungsklÀder man trivs i och som Àr snygga gör trÀningen lite bÀttre:)