† FUTURE BLOGPOSTS


Funderar på min blogg och vad för inlägg jag ska fokusera på. Har en hel del idéer med vad och hur jag vill göra saker här. Tänker videobloggar först och främst, är det något som ni tycker är kul? Min senaste video har inte fått någon respons alls. Var innehållet och val av videoblogg trist? Är det sjukt trist med videoblogg bara? Just videoblogg är något som tar ganska mycket tid, så är det en sjukt ointressant feature på min blogg så vill jag ju inte lägga onödig tid på det ^^ Uppskattar era tankar och åsikter sjukt mycket, ni är ju en stor stor del av bloggen! 
#1 - - Mirano:

Videobloggar är awesome, jag är bara sämst på att kommentera, f'låt :(

Svar: Asså det är ju bara det jag vill höra! Haha näää <3 Du är inte sämst på att kommentera, man har ups and downs! ^^
Bunny

#2 - - Hannah:

Do it! :D

Svar: OKAY! :D
Bunny

#3 - - Christina:

Tycker det var roligt med videobloggar :)

Svar: Jag med! :D
Bunny