† FANCY FEETS FOR COLD WALKS

 
Det är måndag och jag känner mig lite smådeppig. Kanske för att helgen redan är slut. Kanske för att ikväll är sista polepasset på en månad. Kanske för att det ser så osäkert ut på mitt jobb igen. Kanske för att jag har huvudvärk och all ångest gör mig så yr i huvudet. Vet inte. Nya skor hjälper!

Jag har sorterat ut ett helt gäng att sälja på en alternativ loppmarknad i Malmö nu på lördag, så det finns plats för lite nya. Typ dessa tre paren från Zalando. Alla kostade under 700 kronor, superfint tycker jag! ^^

Tanken är att göra en shoe-unboxing video när de kommer, skulle det vara kul? ^^ 
#1 - - Emma:

Du råkar inte ha en länk till de nedersta skorna? :)

Svar: Dockers tror jag att de heter! :D
Bunny

#2 - - Molly Fredin:

De första skorna... Me löve!

Svar: Amen eller huur? :O
Bunny