THE WEEKND


Tre av mina bÀsta mÀnniskor i hela vÀrlden <3

Oh my god vilken helg jag har haft! Mr Handsomes födelsedag firades med prinsesspresenter, rosa muffins, glass och My Little Ponny pĂ„ Netflix. Har ni inte sett det Ă€n sĂ„ GÖR DET <3

Och i lördags promenixade vi hem till vÄra bÀstisar, hade mysigaste nÄgonsin och sedan vart det vÀrldens fest! Den var helt sjukt fin, jag drack lite to much och en del av kvÀllen Àr totally gone frÄn mitt minne. Men det jag minns var finast nÄgonsin. 

Idag har vi bara bara sovit och kramats och tittat pÄ mer My Little Ponny. Och nu har jag precis kommit hem efter att motvilligt satt min Àlskling pÄ tÄget till Stockholm igen... Nu fÄr jag netflixa sjÀlv tills jag somnar. Hur tusan ska jag orka jobba imorgon... 

Jag och bestie <3
#1 - - Twiggy Lundberg:

Som sagt, synd vi inte hann trÀffas men kul att ni hade det sÄ bra :D! Vi fÄr se till att ses en annan gÄng!

Svar: Hahhaha blÀ varför vart vi sÄ fulla för? :PJaa, klart vi ses nÄgon gÄng!
Bunny