GOOD MOURNiNG


Godmorgon batlings! Jag Àr ombord pÄ en Ängestkarusell just nu. Ena minuten helt ok, andra minuten helt inte-ok. Som HSP Àr jag oerhört lÀttpÄverkad av allt allt allt allt allt allt allt som hÀnder hÀr i min egen vÀrld och i resten av vÀrlden och jag orkar inte just nu. Det Àr för mycket pÄ en gÄng och det finns liksom inget jag kan göra Ät nÄgonting. 

Men nu vill jag inte sitta hÀr och deppa. Det Àr ju fredag idag! Vad har ni för planer? Det Àr en Stockholmshelg för mig och jag hoppas att dagen gÄr fort och att jag snart fÄr sÀtta mig pÄ tÄget och Äka mot mr Handsome och mysiga kramar! 
#1 - - Hannah:

TrÄkigt med moodsvings :/ Men tur att dÄ kan Äka till din Àlskling! :3 Mina planer för dagen Àr: Storhandla mat och ha massa fredagsmys med mitt livs kÀrlek, vilket lÄter rÀtt sÄ najs i mina öron :D

Svar: Det lÄter suuupernajs! :D
Bunny

#2 - - Twiggy Lundberg:

Ha sÄ kul hos Mr Handsome :D HÀr blir det nog bara att chilla, as usual, jobb imorgon :)

Svar: Chilla Àr det bÀsta :D
Bunny