BLACKMiLK iNCOMiNG


Did some shopping this morning, eftersom Blackmilk just nu har en "moving sale" - de tömmer sitt limited-lager! Så trehundra kronor billigare Blackmilk plagg är inte helt fel, ett par leggings och en klänning är nu på väg hem till mig. Där är några plagg jag är lite ledsen för att jag inte lyckades få, men men, det kommer andra! Bilderna har jag lånat helt skamlöst här och här ifrån eftersom jag tycker de ger plaggen mer rättvisa ^^ 
 
#1 - - Mirano:

Jag är så himla ledsen över att jag aldrig hann på deras Hamlet leggings.. Har suktat efter dem hur länge som helst! Sadface.
Men å andra sidan fick du tag på ett par killer leggings (ge mig?)! :D

Svar: Ja, det är ett plagg jag snyftar lite över :(Jaa, hoppas det är fina IRL! Klippte de klockan fem imorse haha!
Bunny

#2 - - Hannah:

Oooh, får checka! :D

#3 - - Twiggy Lundberg:

Åh vill också kunna ha kläder därifrån :'(

Svar: Skaffa det då :D
Bunny

#4 - - Ida ☯ the sky under the sea :

Mah! Helt fantastiska plagg!

Svar: I sure hope so ^^
Bunny

#5 - - Mimmi:

Oh myyy! *gubbe med hjärtan för ögonen*

Svar: :D
Bunny

#6 - - Evelina:

Ååååååh! Älskar verkligen den klänningen! Den är så himla fin </3 ville också ha den men trots rean kände jag inte att jag hade pengar till den just nu xD

Det finns ju dock riktigt mycket fint där såatteeh... Får trösta mig med nått annat plagg ;D

Svar: Snabba dig, den är väl snart slut? :O
Bunny

#7 - - Evelina:

Sv: Min storlek är redan slut :( finns bara xxs kvar!