LOVE WHO LOVES YOU BACK


En bild frÄn ikvÀll, dÄ jag var ute med en handfull av mina finaste kollegor pÄ min underbara arbetsplats som jag Àlskar mest av allt pÄ hela denna jorden, typ ungefÀr! Jag Àr tipsy och glad och ligger i min sÀng just nu. Det var fint, det var kul, jag behövde det. Saknar er redan, puss! Hoppas alla ni mina fina bÀsta babybats darlings har haft en fin fredag! Puss och kram!
#1 - - Twiggy Lundberg:

HĂ€rligt att trivas sĂ„ bra pĂ„ sitt jobb med sina arbetskamrater! Önskar man hade det lika bra sjĂ€lv pĂ„ den fronten :(

Svar: Åh, har du inte det? :(
Bunny

#2 - - Twiggy Lundberg:

SV: Nej, inte riktigt. Jag gillar mitt ena jobb som barn och ungdomsassistent pÄ ett korttidsboende, men inte arbetskamraterna. Bara typ, en eller tvÄ men jobbar tyvÀrr sÀllan med dom... Och mitt andra jobb som barnskötare pÄ förskola hoppar jag runt överallt Ä de flesta tycker inte om att jag Àr tatuerad / piercad osv. Massa gamla haggor..

Svar: Nej vad trist! Kollegorna gör ju liksom hÀlften av stÀmningen pÄ jobbet! Hoppas du i framtiden hittar nÄgot dÀr du passar in perfekt! :D
Bunny