TOKiO HOTEL - KOS



Äntligen har skivan kommit hem till mig. Efter fem Ă„r (och en massa extra veckor tack vare cdon...) sĂ„ kan jag Ă€ntligen hĂ„lla Tokio Hotels nya skiva i hĂ€nderna! It's super pretty and I'm so happy with it! Blev sĂ„ himla förvĂ„nad och chockad över deras enorma stilbyte, bĂ„de vad gĂ€ller utseende och musik, men jag har verkligen fallit stenhĂ„rt! Jag Ă€r inte den som bara fastnar för en sorts musikgengre, jag vill ha allt möjligt som gör mig glad och fĂ„r mig att vilja dansa! 


Älskar första spĂ„ret Feel it All, en fantastisk lĂ„t att börja en comeback skiva med! Stormy Weather pĂ„ andra plats kĂ€nns som en Ă€kta Tokio Hotel lĂ„t och det gillar jag verkligen! Alla spĂ„r domineras vĂ€ldigt mycket av spaceiga nya sound och de dĂ€r klara gitarriffen som brukar fylla deras lĂ„tar har försvunnit lite. Me likey! Älskade förra skivan Humanoid och det kĂ€nns verkligen som de utvecklat den hĂ€r! The Heart Get No Sleep och Dancing in the Dark Ă€r tvĂ„ spĂ„r som fĂ„r mig att tĂ€nka pĂ„ just den skivan. Hela skivan avslutas med lĂ„ten Great Day, vilket jag tycker Ă€r sjukt awesome eftersom den pĂ„minner om Zimmer 483-eran.Det hade varit kul att se lite mer spĂ€nnande texter kanske, det Ă€r vĂ€ldigt mycket upperpningar och kan inte lĂ„ta bli att kĂ€nna att de kanske blivit lite stressade med att slĂ€ppa skivan.. men i övrigt Ă€r  jag verkligen inget annat Ă€n supernöjd med den hĂ€r skivan!

 
#1 - - Anna:

<3<3

#2 - - Gosia M:

OMG *_*