i LOVE THE WAY THE WORLD DRiVES YOU iNSANE

I lördags sÄ var det ju Àntligen dags för en av de mest efterlÀngtade hÀndelserna pÄ Äret, Halloween-fest! I Är hade festen Neon som tema, sÄ det var bara att spöka ut sig i fÀrg! Hur perfekt skulle inte min Braaains-outfit frÄn Blackmilk vara? Jag hoppade i den och tuperade upp mitt hÄr och sÄg ut som ett litet penntroll hela kvÀllen, och mr Handsome tömde en flaska blod över huvudet och sÄg bara sÄ galet fantastisk ut! Vi pimpade Àven mitt hÄr och hans blod med uv-fÀrg. 



Ser vi inte bara helt galet fabulous ut? Har massor med bilder sÄ kommer lÀgga upp alla astuffa pics frÄn festen lite senare! 
4 kommentarer publicerat i VARDAG
Taggar: Blod, Blood, Brain, Bunny Halloween, Halloween, bmbraaainslscrop, bunny zombie
#1 - - Alice:

Ni ser ju helt amazing ut pĂ„ de bilderna! Är riktigt imponerad över att du lyckades fĂ„ till ditt hĂ„r pĂ„ det dĂ€r viset! ^^

Svar: En massa hair-donuts och tupering! :D Och tons of hÄrspray!
Bunny

#2 - - melinda emilia ♄:

Snyggingar! haha Àr helt amazed över hur du fick hÄret att stÄ sÄdÀr :o

Svar: Tupppera tuppera tuppera tuppera! :D
Bunny

#3 - - Hannah :

Ă…Ă„Ă„h coolingar :D

Svar: Vist Àr vi :D
Bunny

#4 - - Miss Naily A Fucking Rockstar:

SÄ galet fina ni Àr! Vill se mer bilder sÄ slÀng ut dom bara:)
Nu till helgen Àr det min tur att klÀ ut mig och gÄ pÄ halloweenfest. LÀÀÀÀÀÀngtar.

Svar: Taaack! :D Jaa vad kul, ser fram emot att se det :D
Bunny