BOOH


Idag har jag köpt ett spöke. Fina Linda hade redan gjort det och jag vill inte vara sämre. Så att så fick det helt enkelt bli. Har också köpt typ nästan allt jag behöver till Halloween-festen som börjar närma sig! ^^ Känns kul att kunna lägga mycket tid på det iår, eftersom jag inte kan Halloween-pynta min egen lägenhet iår... Spöket finns att köpa på ÖB för typ inga pengar alls!
#1 - - Christina:

Var på ÖoB idag också för att kolla deras Halloween stuff, spöket var gulligt men jag köpte en pumpa lykta istället ^^

Svar: Där var jätte många fina pumpor, men har typ tusen såna ^^
Bunny

#2 - - Twiggy Lundberg:

Åh vilken gullig! :D ÖB är ju awesome, man kan fynda som tusan där!

Svar: Ja, ibland i alla fall ^^
Bunny

#3 - - Alice:

Ååh, sötaste spöket ju! <3

Svar: Ska tända det ikväll, hoppas det lyser superduper fint! ^^
Bunny

#4 - - Kitten:

Den är så SÖT! <3 Köpte stora pumpa lyktan också haha...ångrar jag ej köpte de små :O

Svar: Jag köpte såna där små skallar med ^^ Svarta och vita! :D Så himla fina dom var!
Bunny

#5 - - Kitten:

Jag med! xD Köpte en svart och en vit hehe :P