BLACK CELEBRATiON


Om bara en vecka är det äntligen lön igen, och då ska jag gå wild and crazy på H&M och köpa alla de här fina sakerna! Tjoho! Specielt sammet-setet ser jag fram emot!
#1 - - Christina:

Du har sån fantastisk smak och stil :) Lilla bat börsen har jag köpt ^^ och tror jag också ska beställa sammets kjolen när jag fått lön.

Svar: Ser den fin ut IRL? :D Kjolen har jag kikat på i affärn = <3
Bunny

#2 - - Christina:

Ja bat börsen är liten o söt i gummi material ^^ Var på H&M idag för att kolla in kjolen men den fanns inte i butik hos mig.

Svar: Den kommer nog snart ^^ Den har leverans från webshoppen om typ två veckor :D
Bunny

#3 - - Kitten:

Jag är SÅ nyfiken på sammets grejerna mihi! Sitter och gör ett H&M collage själv xD

Svar: Dom är såå fina!
Bunny

#4 - - Blubb Svensson:

Sammet! <3

Svar: Sammet! <3
Bunny

#5 - - Hannah :

Ã…hh vill ha allt! *O*