I WANNA MAKE iT DARK DARK DARK

 
Mmm idag lĂ€ngtar jag sĂ„ himla mycket efter min lÀÀÀgenheet! Jag vill tapetsera och mĂ„la och inreda. Massa tunga och mörka gardiner och mĂ„nga hyllor, bĂ€nkar och ytor att stĂ€lla alla mina miljoner levande ljus pĂ„! Jag har hittat den mest fantastiska Slytheringröna sammetstapeten ni nĂ„gonsin kan tĂ€nka er! Planerar att ha den i hallen. Eller kanske som fondvĂ€gg i sovalkoven? Ă…Ă„Ă„h the possibilities! 
#1 - - Alice:

Du anar inte hur avundsjuk jag Àr pÄ dig som hittade en lÀgenhet sÄ snabbt! Vi har liksom varit pÄ jakt pÄ en bostadsrÀtt i snart ett halvÄr nu xD

Svar: Ă…Ă„h.. Ă€r det svĂ„rt att köpa nĂ„got bra? Eller har ni bara inte hittat rĂ€tt liksom?
Bunny

#2 - - Anna:

SÄ du behÄller inte rostapeten? ;)

Svar: Skulle du gjort det? ;)
Bunny

#3 - - Alice:

Svar: Det har funnits jÀttemÄnga fina lÀgenheter som vi har velat flytta till. Problemet Àr att abdra mÀnniskor har mer pengar Àn oss xD

Svar: Jaaaa, det förstÄs... Jag hade ju tur och hitta en jÀttejÀttebillig! :)
Bunny