â˜Ș TÄVLiNG! ViNN MARAUDER'S MAP NECKLACE!

 
Under helgen dÄ jag Àr borta tÀnkte jag att ni kunde fÄ tÀvla om det hÀr Marauder's Map halsbandet som superduper duktiga Wolfheart har designat! Jag verkligen Àlskar mitt! Precis lagom stort. 

Jag Àr för slut i huvudet för att fundera ut en jÀtte klurig och lurig tÀvling, sÄ jag tÀnker helt enkelt sÄhÀr; den som vill vara med skriver helt enkelt en kommentar dÀr man berÀttar om vilken magisk kraft man helt skulle vilja Àga och anvÀnda sig av om det var möjligt! Sedan lottar jag fram en vinnare pÄ mÄndag! Lycka till! 

Den som kan lista ut varför jag valt att publicera det hÀr inlÀgget pÄ just detta klockslaget fÄr en extra lott! ;D
#1 - - Anna:

Om jag skulle fÄ chansen att Àga en kraft, dÄ skulle det nog bli att manipulera möjligheten! Med denna kraft finns det hur mÄnga fördelar som helst. Hur stor Àr chansen att en talande katt skulle finnas? 0% !Men genom att manipulera den nollprocentiga möjligheten skulle det istÀllet Àndras till 100% med bara ett knÀpp med fingrarna! Hur stor chans Àr det att jag trÀffar Daniel Radcliffe imorgon? Ganska omöjligt? Inte med denna kraft! DÄ höjs möjligheterna till allt man skulle önska sig!

Du lade ut detta inlÀgget 09.45 eftersom platformen till The Hogwarts express har nummret 9 3/4 skulle jag tro!

#2 - - Malin J:

Oh, jag hade nog valt att kunna flytta saker med my mind, jedipowers! TÀnk va skönt att kunna hÀmta mer godis utan att lÀmna soffan... man kan ju alltid drömma ;)

#3 - - Elin:

Nu pÄ senare tid har jag verkligen velat ha den magiska kraften att kunna Äka tillbaka i tiden. Man skulle inte behöva oroa sig för nÄgra beslut alls, blir de fel kan man ju Äka tillbaka lite i tiden bara. KÀnns som man skulle prova sÄ mycket mer och leva ett mycket rikare liv. HallÄ, timetravelability, where aaare you? :)

Och: publiceringtiden kÀnns som det har litegrann med en viss plattform att göra? :)

#4 - - Björk Majesty:

Jag hade velat kunna lÀsa tankar. TÀnk vad smart man hade blivit! DÄ hade man Àven kunnat veta vad ens partner tÀnker som h*n kanske inte vÄgar sÀga. NÄgot h*n vill prova pÄ eller stör sig pÄ etc. Eller veta vad ens katt tycker och tÀnker om en. Man hade kunnat kommunicera med sina husdjur hur lÀtt som helst! :D