â˜Ș HARRY POTTER; THE EXHiBiTiON

Delar med mig av lite bilder frÄn Harry Potter: the Exhibition. Ni som planerar att Äka dit kan ju hoppa över det hÀr inlÀgget om man inte vill rÄka ut för spoilers! Tidigare har man inte fÄtt lov att fotografera, men efter mÄnga önskemÄl har de Àndrat pÄ den reglen; tillÄtet att fota men sjÀvklart utan blixt! LÀgger upp lite bilder hÀr, och slÀnger kanske upp lite fler nÄgon annan gÄng ^^

Myspapi, vampyren och Lillasyster Pepparkaka, sjukt pepp pÄ att kliva in genom dörrarna, haha!


NÄgra fÄ lyckliga barn fick chansen att bli sorterade av Sorteringshatten; jag var ett av tre barn! 



HÀr stÄr jag i min Marauder's Map dress och kikar pÄ Marodörkartan. 


Detaljerna pÄ Den Blodige Baronens klÀdnad Àr helt insane! För ett jÀvla genomskinligt spöke! iN LOVE!

Chillade dock mest inne hos Hagrid! 
#1 - - Felicia:

Åh, jag mĂ„ste Ă„ka dit nĂ„gon gĂ„ng i mitt liv!!

#2 - - Felicia:

Åh, jag mĂ„ste Ă„ka dit nĂ„gon gĂ„ng i mitt liv!!

#3 - - Felicia:

Åh, jag mĂ„ste Ă„ka dit nĂ„gon gĂ„ng i mitt liv!!

Svar: UtstÀllningen Àr bara kvar till 7 september!
Bunny

#4 - - Anna:

Ser riktigt nice ut ju! :D
Vilket hus blev du sorterat i? ;)

Svar: Slytherin sÄklart! :D
Bunny

#5 - - Kitten:

*0* !!! (kÀnns som jag spammar din blogg lite nu, sorry not sorry!)

Svar: Spam away! :D
Bunny

#6 - - Felicia:

Men det finns vÀl nÄgot stÀlle med massor av HP saker va? Typ Hogwarts, stora salen, diagongrÀnden osv. Kommer inte ihÄg vad det heter, men en vÀn var dÀr för nÄgra Är sedan!

Svar: Yes box, Studio Tour i London! :D
Bunny

#7 - - Jennyfer:

Ska ocksÄ Äka dit :) ska bli sÄ himla spÀnnande!!!

Svar: Ja vad kul! Det var sÄ himla fint gjort!
Bunny