☪ FLATLAY - MARAUDER'S MAP DRESS


Har ju helt missat att visa er mitt senaste Blackmilk köp! Tack vare min fina Zoofie och hennes pojkvän som gav mig en helt sanslös födelsedagspresent så kunde jag köpa den här vackra klänningen! Det finns inte ord nog för att tacka dem, mer än att jag älsk älskar den här klänningen! Titta bara! Åh. Svimmar. 

 
#1 - - ZOOFIE:

Ååhåhåh jag skulle ha köpt den där också... Åh vad fin den är :'D <3

Svar: Du har ju en egen och vi kommer vara superfina när vi båda har dom på oss! ^^
Bunny

#2 - - Miss Anthropia:

Grymt cool klänning :) Har funderat länge på att köpa nåt från blackmilk men kan ej bestämma mig haha!

Svar: Det spelar ingen roll vad du bestämmer dig för. Köper du ett plagg så sitter du plötsligt med sju plagg till för de är så fantastiska hahha
Bunny