DANCiNG WiTH TEARS iN MY EYES

Ni som följer min blogg pÄ riktigt (typ till och med lÀser den oftare Àn vad jag gör) vet att jag avskyr tisdagar! Idag var nog den vÀrsta pÄ lÀnge. SÄ himla less kÀnde jag mig pÄ jobbet, timmarna stod helt still. Och hungrig har jag varit för jag kan inte Àta ordentligt för jag har super jobbig tandvÀrk. Vilket har resulterat i att jag fick ringa och boka en tandlÀkartid. Hur ofta gör man det frivilligt? NÄja, stÄr inte ut lÀngre. 

NÀr timmarna Àntligen slog fyra sÄ var det ju inte precis sÄ att jag kunde knalla hemÄt. Nej bara vidare till nÀsta jobb. Dans efter tvÄ veckors uppehÄll, var inte sÄ pepp. Men blir alltid glatt överraskad, dom Àr för hÀrliga mina dansungar! Deras tre favoritlekar Àr; zombiepjÀtt, mördarleken och vampyrpjÀtt... NÄgot har jag ju i alla fall lÀrt dem! ;) 

SÄ Àntligen hemma, trots en buss som kört tio minuter för tidigt (tack underbaraste bÀstaste papi som körde mig hem!) kunde jag ÀdÄ inte slÀnga mig i soffan. För det Àr vÀrstade dagen i mÄnaden och alla rÀkningar ska betalas och usch och fy den hÀr dagen tar liksom aldrig sluuuuut. Jag som bara vill se The Walking Dead och Àta glass...
 
Â