VAD FiNNS i MiN HANDVÄSKA


Haha gjorde ett roligt fynd dÄ jag bytte vÀska imorse, en nÀve lÀppstift och lipglosses. Man kan ju inte sÀga att det gÄr nÄgon nöd pÄ mig! Har ni sÄna hÀr saker i era vÀskor som ni liksom bara samlar pÄ er? ^^
#1 - - Twiggy Lundberg:

Jag Àr faktiskt riktigt duktig pÄ att tömma mina vÀskor nÀr jag haft dom, just för att jag mÄste ha ordning och reda pÄ allt jag Àger haha!

Svar: Det borde jag med vara
 var och varannan morgon springer jag ut och in mellan rummet och hallen för jag glömt vart jag lagt nycklar och busskort hahah!
Bunny

#2 - - Karin:

AnvÀnder inte vÀska sÄ ofta men nÀr jag var mindre var mina vÀskor fyllda med lipgloss, tuggummin, lÀkerol, tabletter, pennor och suddgummin. Hittade en vÀska i Oktober som var fylld med tuggummin och sÄnt som hade gÄtt ut. Det var vÀldigt Àckligt och den hÀnger fortfarande pÄ luftning..

Svar: Hahahah fy! Roligare dÄ man hittar pengar i gamla vÀskor! :D
Bunny

#3 - - Christina:

Min vÀska Àr ofta full pÄ kvitton och inköpslistor xD

#4 - - Kitten:

Det dÀr med lipgloss delen kÀnner jag igen haha. Jag har fullt av olika börser och necessÀrer (fylld med andra stuff)...Men sÄnt som brukar ligga i botten man fÄr upp en nÀve av Àr t.ex kvitton xD