ÅRET 2014

Gjorde du nÄgot i Är som du aldrig gjort förut?
Jag köpte en bostadsrÀtt; min helt egna lÀgenhet! Och jag fick Àntligen se Nine Inch Nails live och det var fantastiskt! Jag tog ocksÄ semester frÄn jobbet för första gÄngen pÄ mina tre Är dÀr, haha!

Har du nÄgra nyÄrslöften?
FortsÀtta bryta ner min Ängest och lÀra mig hantera den bÀttre.

Blev nÄgon/nÄgra av dina vÀnner förÀldrar i Är?
Ja... en hel del faktiskt haha!


Vilka lÀnder besökte du?
Inga alls faktiskt!


Vilka datum frÄn Är 2014 kommer du alltid att minnas?
Den dagen mr the most beautiful man in the whole wide world blev min. 


Vad var din största framgÄng 2014?
Förmodligen utvecklingen med mitt jobb! En fast och sÀker anstÀllning, det kÀnns fint! Och sÄklart att jag tog mig ur nÄgot som tÀrde och tog sönder mig. Det Àr sÄ vÀldigt svÄrt att fastna för att man inte vÄgar saker.

Största misstaget?
Att jag inte tog beslutet som förÀndrade mitt liv sÄ vÀdligt mycket, tidigare.. tyvÀrr. Hade mÄtt sÄ mycket bÀttre större delen under Äret dÄ tror jag. 

BÀsta köpet?
Min vinterjacka! Åh sĂ„ kĂ€r jag Ă€r! Och min lĂ€genhet hoppas jag haha, det Ă„terstĂ„r att se i februari dĂ„ jag flyttat in!


Vad spenderade du mest pengar pÄ?
Mig sjÀlv. Vackra saker till hemmet, fina klÀder och alla resor till mr Handsome.

Gjorde nÄgonting dig riktigt glad?
Ja, han <3

Vilka sÄnger kommer alltid att pÄminna dig om 2014?
Alphaville's Forever Young, pÄ grund av vÀrldens bÀsta full-och-lycklig-dans med mr Handsome, och allt med Lana Del Rey.


Var du gladare eller ledsnare i Är jÀmfört med tidigare Är?
Har mÄtt oerhört dÄligt. Kanske inte ledsnare men Àn förr men saker har varit svÄra. Nu dÀremot har jag aldrig förr kÀnnt mig sÄ glad och lycklig!

 

Vad önskar du att du gjort mer?
VÄgat mer. VÄgat gÄ pÄ fest, vÄgat göra saker. Ta beslut.

Blev du kÀr i Är?
Jag var det sedan innan, i smyg. NÀr jag fick lov att ta in alla de kÀnslorna, oooh vad kÀr jag blev. Och Àr!

Favoritprogram pÄ TV?
Svenska Hollywood fruar och Big Brother haha. Alltid!

Vad gjorde du pÄ din födelsedag 2014?
Var pÄ jobbet! DÀrefter firade jag en mÄnad senare med en fin Harry Potter-fest, mest för min egen skull men mina gÀster anstrÀngde sig rÀtt sÄ fint nÀstan hela kvÀllen ^^

 
Finns det nÄgot som skulle gjort ditt Är Ànnu bÀttre?
NÀ.. tror jag kommer gÄ ut pÄ topp!

Hur skulle du beskriva din stil Ă„r 2014?
Fabulous! Svart och svÄr som alltid. Utökat min sammet-samling, och knappt anvÀnt alla mina dyra skor.. 

Vem saknade du?
Mr. Handsome.

Den bÀsta nya personen du trÀffade?
Kan nog inte sÀga att jag trÀffat varken nÄgon ny, inte som i sÄ fall skulle vara bÀst..


Vad lyssnade du pÄ?
Enligt Spotify; Lana Del Rey, The Pretty Reckless, Marilyn Manson, Nine inch Nails och Joy Division. Sounds like me!

#1 - - Twiggy Lundberg:

Hollywood Fruarna Àr ju hur fantastiskt kul att se pÄ som helst, haha! LÄter som du endÄ haft ett helt okej Är, och jag Àlskar planlösningen pÄ din lÀgenhet :D Vill ocksÄ ha eget, men det fÄr jag ordna den dagen jag pallrar mig söderut och lÀmnar norrland! Gott nytt Är pÄ dig och Mr Handsome <3

Svar: Jaaa dom Àr bÀst haha! :D Eget Àr det bÀsta! ^^ Gott nytt Är pÄ dig med! <3

Jag vet inte om jag missat nÄgot nu nÀr jag varit utan dator och internet om ett tag, men jag kan inte se nÄgra inlÀgg pÄ din blogg :( Bara din tjusiga header och meny :o
Bunny

#2 - - Twiggy Lundberg:

SV: InlÀggen Àr rensade och ett nytt kommer upp vid midnatt idag! och tack :D

Svar: PUH! :D
Bunny