RUNNiNG FROM THE COPS iN OUR BLACK BiKiNi TOPS

Hela den här veckan känns bara bättre och bättre ju längre dagarna går! Så himla skönt! Förra veckan var en katastrof så detta är så väldigt härligt. Haft en kanonbra dag på jobbet. Det blev lunch på sushi-restaurang, och jag som inte ätit sushi på suuuuuuuperlänge blev väldigt pepp. Gott var det! Äta med pinnar har jag ännu inte lärt mig så lätt var det inte! Men det är något som står på min lista att lära, finns ju gott om tid till det! :)

 
Nu ska jag ta och röja undan lite här hemma. Gillar att ha det gjort redan på torsdagen så blir det lite mer avslappnat och bekvämt under helgen! Skakar rumpa till Beyoncé under tiden!
#1 - - Twiggy Lundberg:

Åh sushi är bland de bästa som finns!

Svar: Såååå himla gott efter att inte ha ätit det på evigheter!
Bunny