STYLE BY TYRA

VÀrsta fancy paketet lÄg i min brevlÄda idag! Haha, sÄ himla fint och speciellt. TyvÀrr saknade paketet det plagget jag helst ville ha, det hade sÄlt slut. Trots att jag lade min bestÀllning nÄgra minuter efter att deras erbjudande startat. NÄja.. kanske kan köpa den en annan gÄng! Ett plagg fanns i alla fall, ni ska fÄ se senare! ^^

#1 - - felicia.:

Àr sugen pÄ att bestÀlla dÀr ifrÄn. Men bara lÀst hemska hitsorier dÀr folk aldrig fÄr varan, gÄr inte att nÄ företaget, fÄr pÄminelse och inkasso pÄ paket som aldrig kommer. Men annars funkade de bra för dig?

#2 - - Annie:

Fick ocksÄ inkassobrev för ett paket dÀrifrÄn. I mitt fall skickades paketet tvÄ gÄnger sÄ jag fick dubbletter av allt. NÀr jag returnerade ett av paketen kom inkasso. Det löstes dock snabbt av företaget. Var mest jag som blev lite svettig med tanke pÄ beloppet.