i BOUGHT SHOES



Letat efter ett par såna här ett tag. Såna där fulsnygga skor. Vet inte om jag kommer trivas i dem eller ej, men eftersom de kostar under 200 kronor så klickade jag hem ett par. Kan vara bekväma att ha på jobbet om jag behåller dem! På tal om skor, så fick jag en fråga innan, om det inte blev dammigt av att ha skorna på hyllan sådär och om jag fick städa ofta. Svaret är nej, inte dammigare än vad en tv eller en dator blir, och jag dammsuger och städar allt i mitt rum lika ofta varje vecka ^^.

Föresten så är det en ny hylla påväg upp på väggen, hahahahha!
#1 - - m:

haha okej! tack för svar, funderar också på att ha mina skor på liknande vis nämligen :)

#2 - - Malin:

Ååh, funderar själv på att köpa dom.

Har velat som fan. Ifall dom är bekväma osv.

Kan du inte lägga upp en egen bild på dom sedan?

För övrigt kan jag säga att jag gillar din blogg extremt mycket!

:>

#3 - - Pyrola:

:O VAR kan man hitta dem?!

#4 - - mathilda:

var hittar man dom? :D

#5 - - Anette:

Ã¥h, vart hittade du skorna? :)