SVAR PÅ DiY-FRÅGA + FÄRDiGT RESULTAT

Madeleine sa; Älskar din blogg Bunny! MĂ„ste bara frĂ„ga hur du gör sĂ„na hĂ€r DiY tshirts/linnen. Är det mĂ„larfĂ€rg eller nagellack eller vad Ă€r de? JĂ€tteee fina verkligen! ^^ MĂ„ste ocksĂ„ bara frĂ„ga... Kanske en pinsam frĂ„ga men... Vad heter du? Hehe =)


HÀr har vi linnet dÄ det Àr klart! NÄgon som kunde gissa att det skulle sluta sÄhÀr illa? ;D Haha! Som svar till Madeleine (och om det Àr andra som undrar) sÄ Àr det inte alls sÄ svÄrt som det verkar. Jag köper linnen i de modeller jag vill ha frÄn H&M, för dom Àr billiga och bra. Och sen ritar jag upp pÄ linnet, antingen för hand eller med en stencil först och mÄlar sedan med vanlig textilfÀrg frÄn Panduro. Ibland mÄlar jag direkt pÄ utan att skissa först. DÀrefter sÄ stryker man pÄ för att fixera fÀrgen! Vad tycker ni?

AngÄende mitt riktiga namn, Bunny Àr ju bara nÄgot jag kallas, haha, sÄ finns det att hitta hÀr pÄ bloggen om man letar ;) Det Àr lite hemligt! NÀ jag bara skojar! HÀr hittar ni mig och mitt riktigta namn. Om ni Àr nyfikna pÄ att hÀnga med nu dÄ jag Àr i London sÄ prenumerera!
#1 - - ZOOFIE:

HAHAH bÀsta frÄgan nÄgonsin! "Vad heter du?" ÄÄÄÄh sÄ bra! :D