BAKOM MiNA SOLGLASÖGON

Just nu Àr det mitt i natten och regnet öser ner, men kÀnner att det Àr dags ÀndÄ. Har galen huvudvÀrk efter promenader i solen tidigare idag, och det Àr pÄ tiden att jag skaffar ett par nya solbrillor! Ljuset Àr sÄ starkt frÄn datorn sÄ helst skulle jag sÀtta dem pÄ nÀsan redan nu, men sommaren sommaren kom kom! Jag Àr ute efter ett par Ray-Ban i vÄr tror jag, vad vill ni ha för modell pÄ era brillor?
Ray-Ban - RB2140-901 hos Mylovebasket

#1 - - Anna:

Tack sÄ mycket :D

#2 - - Jessi Fox:

jag Àr sugen pÄ ett par sÄna dÀr... eller ett par runda. anvÀnder annars pilotbrillor. tror du skulle se rÀtt ball ut i de ocksÄ ;)

#3 - - Anonym:

Wayfarers Àr det :P Ray Ban Àr mÀrket.

#4 - - BUNNY SVARAR TiLL ANONYM:

Jaaa... fast liksom. Det stÄr ju att jag Àr sugen pÄ ett par Ray-Bans? DÄ lÀgger jag vÀl upp en bild pÄ ett par Ray-Ban, inte sant? Det Àr som att det skulle bli fel om jag la upp en bild pÄ ett par Litas dÄ jag sÀger att jag vill shoppa mer Jeffrey Campbell! Men tack för din Äsikt, eller nÄtt :P

#5 - - I D A | vardagligt / fotografi:

Är typ besatt utav solglasögon,ska försöka köpa ett par stora runda nĂ€sta gĂ„ng! :D

#6 - - Elise:

jag kör pÄ bÄde de du har pÄ bilden (fast fake) och sedan ett par pilotbrillor. Kul att variera sig ibland ;)