TACK iGEN



Tack. Jag vet inte vad mer jag ska sÀga. Jag kommer ihÄg dig. Hade det inte varit för att jag redan grÀt dÄ jag lÀste kommentaren nu sÄ hade du rört mig till tÄrar. Jag Àr sÄ vÀldigt trasig, och jag vill inte att det ska vara sÄ hÀr, jag vÀgrar! Jag skulle göra vad som helst för att kunna förÀndra det hÀr, för att allt ska bli som vanligt, jag vill inte alls vÀnta pÄ att det gÄr över. Jag vill att ni ska veta att jag uppskattar alla era fina ord. Verkligen. Det Àr bara lite svÄrt att ta in dem för tillfÀllet. Men jag tycker om er, mycket. Allihop.
#1 - - ZOOFIE:

Ta den tid du behöver sÄ finns vi fortfarande hÀr och ger dig fina ord nÀr du kan ta in allt igen och mÄr bÀttre :)



HÄller med tjejen om nÀr jag hittade din blogg. KÀrade ner mig i en blogg för första gÄngen!



KRAM

#2 - - ellinor:

jag var arton nÀr jag förlorade den jag ville spendera mitt liv med och nu, snart tre Är senare, sÄ Àr jag fortfarande totalt inte över honom. TyvÀrr... Jag vill inte skrÀmma upp dig men lÄt det ta tid, lÄt dig grÄta, lÄt dig skratta. Vi finns hÀr nÀr du behöver oss, Àven nÀr du inte behöver oss sÄ finns vi med runt omkring. Du Àr bra Bunny <3