MÅNDAG - 111003

Hej mina fina lÀsare och vÀnner. Situationen just Àr sÄ himla tokig. Jag vet inte vad som Àr upp eller ner, eller varför det ens ska vara sÄhÀr. Jag vet inte varför jag gÄr upp pÄ morgonen och inte heller varför jag gÄr och lÀgger mig pÄ natten. Jag kan inte för mitt liv förstÄ hur det har blivit sÄhÀr...



Tack för att ni finns kvar hÀr pÄ andra sidan. Jag berÀttar snart vad som hÀnt.
#1 - - Alice:

Just take your time. KÀnn inte att du mÄste skriva hÀr pga oss, dina lÀsare. <3

#2 - - Zoofie:

Sv; Klart det var dig jag menade, kÀnner bara en Therese dÀr nere ju :) eller ja, kÀnner och kÀnner, du fattar :) tÀnkte du kanske behövde det :) Àven fast det kanske inte hjÀlper sÄ Àr det en tanke iallafall :)



Sedan; ta den tid du behöver. Vi finns kvar dÄ du mÄr bÀttre igen :)



KRAM!

#3 - - pimpXprincess:

Jag hoppas verkligen att du mÄr bÀttre snart och inte kÀnner att det Àr tungt att kliva upp pÄ morgonen, utan finner glÀdjen istÀllet <3

#4 - - Anette:

jag hoppas verkligenverkligen att allt kommer att ÄterstÀlla sig och lösas!

<3

#5 - - Isolabelle:

Hoppas det blir bÀttre snart! <3

#6 - - Amanda:

Mina tankar gÄr till dig, Àr orolig och undrar vad som har hÀnt, ta den tid du behöver <3 Finns hÀr för dig, det Àr bara att skriva till mig om du behöver prata, kram! <3

#7 - - h a n n a w i l d:

LÄter inte bra, men jag hoppas allt löser sig snart <3

#8 - - - Alexandra!:

TÀnker pÄ dig lite till och frÄn, undrar vad som faktiskt hÀnt. Vad det Àn Àr sÄ har du en stockholmare ett gÀng mil upp som bryr sig om dig.

#9 - - felicia.:

ta den tiden du behöver. hoppas pÄ nÄgot sÀtt att ditt liv blir mindre tokig och förvirrande för varje dag som gÄr

#10 - - Ida:

Om det Ă€r meningen att det ska vara ni, blir det ni igen. Om det inte Ă€r meningen att det ska bli ni, kommer det inte bli ni igen. IstĂ€llet kommer du finna den som det Ă€r meningen att du ska trĂ€ffa, den du kommer bli superlycklig med, han som kommer göra dina drömmar sanna.Även fast det inte kĂ€nns sĂ„ nu, sĂ„ finns det fler. If itÂŽs meant to be it will be.