BLOW OUT THE CANDLES







Idag har Bunny, varit lÄtsasglad, Àtit skummtomtar, hÄllit mig innomhus av rÀdsla för de tomtemaskerade hÀstarna som har trippat omkring utanför mitt hus, pysslat, dansat till Marilyn Manson och spelat Bubble Witch Saga. Nu ska jag hoppa i mjukisdress och sedan peppa till inför SÄ Mycket BÀttre. Hur ser er lördag ut?
#1 - - Elise:

det Àr en dator som ser ut som en mobil som man öppnar och dÀr i ligger en tempen sÄ istÀllet för att ta tabletter varje dag tar man tempen i munnen och sÄ mÀter den av hormonerna i kroppen. den fungerar inte riktigt i början utan det kan ta upp till 3 mÄnader dÄ den ska lÀra kÀnna kroppen :)

sÄ funderar pÄ den sÄ ska höra om den nu Àr sÄ bra :)

#2 - - Elin:

Vilken fin krage!

Min lördag kommer frÄn nu och framÄt bestÄ av popcorn,

SATC och Night at the museum :D

#3 - - Alice:

Min lördag kommer bestÄ av choklad, te och... Jag vet inte vad jag mer vill göra <--Jag Thar ganska trÄkigt :P

#4 - - pimpXprincess:

Tomtemaskerade hÀstar lÄter lite... udda... hehe! Hoppas du fick en bra kvÀll <3