HAPPiNESS CAN BE FOUND EVEN iN THE DARKEST TiME



Ögonen tĂ„rades lite dĂ„ jag slet upp kartongen pĂ„ det blodröda paketet som lĂ„g pĂ„ min plats vid köksbordet. Det lös som en eld. StrĂ„lade tindrande mot mig som en FĂ„gel Fenix nĂ€stan. Sista Harry Potter filmen nĂ„gonsin har jag nu i min hand. Det kĂ€nns tugnt. Jag vill se den genast, men Ă€ndĂ„ inte. Ska försöka hĂ„lla mig till pĂ„ fredag, dĂ„ jag ska se den med mami och papi som ser den för första gĂ„ngen. Det vet inte hur historien slutar, sĂ„ ska bli sĂ„ kul att se deras reaktion. Varför inte se den nu, imorgon och pĂ„ fredag, undrar ni. För jag kan inte. Jag vill inte att magin ska gĂ„ ur. Jag vill grĂ„ta mig galen varje gĂ„ng jag ser den eftersom historien förtjĂ€nar det, och saker och ting har en tendens att gĂ„ ur om man utsĂ€tter sig för det för mycket. Vill inte att det ska hĂ€nda, Ă€n, haha.

Nu kan jag i alla fall Àntligen se fjÀrde filmen, plus extra materialet till första, trejde, fjÀrde och femte. Woho!

Jag har köpt Limited Edition boxen med alla Ätta skivor + en extra liten bok. Boken Àr superfin, likasÄ boken, men lÀgger inte upp bilder om det Àr folk som ocksÄ köpt men inte fÄtt sina boxar Àn!
#1 - - ZOOFIE:

Men jag vill ju se ju :(

#2 - - ELise:

vad kostar den?? vill ocksÄ ha, vill ha vÀrsta HP-mraton :D

(och jag har mina gamla filmer i s sandby som jag inte orkar hÀmta, roligare med en hel box ju :D

#3 - - Anna:

DÄ kan vi börja pÄ vÄrt maraton nu dÄ ;)