BENJAMiN OCH Ã…KE



Bild på mig och min vän idag. Och benranglena som jag har i öronen döptes till Benjamin och Åke av en kille på jobbet.. Benjamin förstår jag, men Åke? Nåja. Usch, riktigt seg dag på jobbet idag haha. Blev kvar så sent att jag fick rusa till bussen för att hinna till dansen, men väl där var det nån olycka och jag stod sedan och väntade 45 minuter på att en buss skulle komma. Ingen dans idag inte. Nu sitter jag här i mjuksdress och väntar på Desperate Housewives. Glöm inte lilla "fågestunden" !
#1 - - Theresa:

gaaash, snyggt iphoneskal!!! :D

#2 - - ZOOFIE:

Åh, saknar mitt sånt fånskal <3

Och tröjan är ju underbar!

#3 - - ellinor:

haha, vad gulligt med Benjamin och Ã…ke :D

#4 - - Jamie:

Shit vilken snygg tröja. Var har du köpt den?

#5 - - Anna:

Tack :)

#6 - - Theresa:

sv: haha, vi är shoppingoffer båda två :o

ny header?? den va jättefin! :)

#7 - - Anonym:

snyggt mobilskal!! ;)

#8 - - Harriet:

Bra namn imo! 'Ika i rutans' skelett hette Ã…ke om jag inte misstar mig helt. :)