VAD JAG BEHÖVER JUST NU

Ett par snygga kilklackssandaletter Àr allt jag behöver, och sen Àr min skogarderob komplett! Jag har ett par sjuukt snygga kilklackar som jag Àlskar, men de gÄr jÀmt sönder. Tre sommrar och fortfarande gÄr de sönder trots tusen lagningar hos skomakare. Orkar inte lÀgga mer pengar pÄ det nu! Ett par nya Àr enda lösningen!

FrÄgan Àr, vilka av de hÀr tvÄ Àr snyggast?
#1 - - Anna:

Den till höger passar din stil bÀst enligt mig :D Jag vill ocksÄ ha ett par kilklackssandaletter haha 0:)

#2 - - Liz:

Jag tycker 1:an!

#3 - - ZOOFIE:

De med nitar osv pĂ„ :D Älskar dem! Skulle passa dig supersnyggt!

#4 - - Linnéa K:

Höger! De andra Àr inte fina, tycker jag. :<

#5 - - lea:

tror de till vÀnster kan vara grymt snygga pÄ, men just spontant Àr de till höger finare.

#6 - - Anna:

Dom till vÀnster var ju riktigt snygga :)