BUNNYS HARRY POTTER pt. ONE

Det har blivit sÄ himla mycket bilder pÄ min Harry Potter samling sÄ jag kommer dela upp det i olika inlÀgg! HÀr kommer min böcker och "kontorsmaterial" ^^

Alla mina böcker! Och Àven Harry och Hermione, och Harry i Osynlighetsmantlen. Och mina fina Harry-glasögon ligger dÀr ocksÄ ser jag haha!


Tre böcker ur böckerna,  haha! ^^


TvÄ böcker med Harry Potter som tema.


Min kalender jag hade i dÄ jag gick i sexan, och en superfin anteckningsbok!



TvÄ stycken fotoalbum.

Och dÀr var vist jag pÄ foto! HÀr gick jag i femman och vi hade "tokdag" - dÄ Àr man utklÀdd och fÄr Àta godis hela dagen! Jag Àr utklÀdd till Hermione, sÄklart!


BokmÀrken, sex stycken. Sju behöver man inte dÄ man lÀser sista boken utan att stanna upp ^^


En liten penna! Haha.


Och en av mina favoritsaker i samlingen, min datormus! ^^


Finfina pÀrmar!


MÄlarböcker och pysselböcker!


StÀmplar!
TyvÀrr hann jagaldrig köpa Gryffindor.. den tog sÄklart slut först haha.
#1 - - Zoofie:

Haha Ă„Ă„Ă„h <3

Har en hel del jag med, men mycket av det dÀr jag saknar x'D haha.

#2 - - - Alexandra!:

Det var en jÀvla massa grejer! :D



sv: Grymt underbart Àr det!

#3 - - cina:

Men .... du har juuuu STÄMPLOOOOOR:D :D

#4 - - felicia.:

bananas vad mycket saker

#5 - - Anna:

Jisses vad mycket saker du har! ;O

#6 - - Erica:

SĂ„ fint! :-)

#7 - - Gosia:

Oj, shit! Trodde inte det var sÄ mycket du hade!

Haha! Inte illa :D kommer bli kul att se resten!

#8 - - Paulina:

Haha, gud vad mycket Harry potter grejer du har! :O