SÖNDAG - 110529

Hello goodmorning. Har sett att blogg.se har f*cking problem igen. GÄr inte att kommentera era inlÀgg. SÄ jag sparar pÄ dem och Äterkommer till er som ocksÄ har blogg.se lite senare!


Bild frÄn igÄr!

Idag Àr det söndag. Det innebÀr stÀd och slapp-dag!
#1 - - Pyrola:

SV: Eller HUUUR! jag börjar faktiskt digga fransar, det trodde jag dÄ aldrig.



Snigg tjej! Fan vad jag ÀÀÀÀlskar de pÀrlorna! Du skulle inte ha möjlighet att köbe sÄna te mig?

#2 - - pimpXprincess:

SÄ sjukt trist med blogg.se's jÀvla problem hela tiden :/

#3 - - emmi:

SĂ„ snygg!:)

#4 - - Anna:

Snyggt mobilcover :)

#5 - - Anonym:

föredrar du daglig uppdatering inom Harry Potter vÀrlden och allt runtokomring den?

gillar du att lÀsa fÀrska intervjuer och nyheter?LÀsa om vad skÄdespelarna gör nuförtiden?

oavsett vad du vill lÀsa om,tveka inte,klicka dig in pÄ Harry Potter bloggen som hÄller dig uppdaterad inom allt du behöver veta;,nyheter,rykten,bilder,videoklipp och mycket mera!