TORSDAG - 110602

Godmorgon! Wow, är så himla trött! Hade en superbra dag igår, jag vill inte ens tänka på hur trött syster är! Det var verkligen så himla kul! Guud, då hon kom utspringandes med ett stort leende och tårar som rann och slängde sig om halsen på mig. Kunde inte heller låta bli att gråta. Det är ju en så himla underlig känsla att ta studenten!

Bilder får ni senare, givetvis! Jag är hemma hos pojken nu, vi gick sent inatt så fick inte med mig kamera och allt, haha!

#1 - - pimpXprincess:

Det är så kul hur folk reagerar på att ta studenten. Själv tyckte jag att det kändes som en vanlig skoldag med en ful mössa, haha! Inte sådär jättepepp på att ta studenten, nej ;D

#2 - - Bird:

naaw ;')

när kommer frågor och svaren idag? ^^

#3 - - tovsing:

kan säga att tårarna kommer nästan nu när jag läser det här också!