SOME OF MY SHOES - KiLKLACK





1. Mina snyggaste kilklackar! Sitter sÄ enormt snyggt pÄ foten och de Àr pÀrlor att gÄ med! Ibland önskar jag dock att de funnits i lÀderimmitation och inte enbart mocka. Jag Àr sÄ rÀdd att jag ska rÄka ta sönder tyget, haha. Har för mig att de heter Edith hos Nelly Shoes. De verkar dock vara slutsÄlda just nu.

2. Nellys högt Àlskade Matsumotos.
De Àr lite stora i storleken. Speciellt runt vaden. Ibland tycker jag inte att de sitter speciellt snyggt alls pÄ mig. Men de Àr vÀldigt sköna att gÄ i! Och bra shoppingsko, bara att dra i dragkedjan och sÄ har man skon snabbt av eller pÄ!

3. Par nummer tre Àr ocksÄ frÄn Nelly (men var skulle man annars hitta billiga klackar med den hÀr platÄn?). Nelly Trends Mandy Shoes. U N D E R B A R A att gÄ i. De Àr inte nÄgon speciellt stor lutning i skorna, sÄ man fÄr inte ont eller bli trött i fötterna efter en lÀngre tid. Man fÄr bara inte vricka fötterna!

NÀr jag letar nya skor sÄ tÀnker jag "klumpigt" Jag Àr inget för smala klackar och ingen platÄ under tÄn.
#1 - - Anonym:

Ah, grymt avundsjuk!