DET SNURRAR i MIN SKALLE

Hello dolls, whats up? Mitt huvud och min rygg hurts like hell. Idag har jag enbart enbart enbart vikt klÀder. Jag skojar inte. Jag har suttit/sÄtt inne pÄ lagret i Ätta timmar idag och vikt klÀder. De har ingen ordning pÄ nÄgot dÀrinne, och de lÄter mig ordna upp dÀr. Kommer nÄgon sen och sÀger att jag har gjort fel, eller sÄdÀr kan det inte vara, dÄ blir jag sur. För det hÀr Àr enbart gratis arbetskraft. Meeh. Ja, ont i huvudet hade jag ja..



Nu ska jag vila lite, om en timme ska jag till gymmet och spÀnna av lite tror jag.
#1 - - pimpXprincess:

Fan vad trÄkigt att bara stÄ och vika :/

#2 - - Marigona:

Ja ush jag vet hur det kÀnns :/

Minns nÀr jag hade min praktik pÄ kapp ahl i tvÄ veckor.. Jag fick stÄ i ett hörn och larma plagg efter plagg de tvÄ hela veckorna, 8 timmar om dagen! Men vad gör man inte för lite erfarenhet liksom? :)

#3 - - Pyrola:

Ta ett rÄd frÄn en erfaren arbetslös - lÄt dig inte utnyttjas! Du Àr, som du sÀger, gratis arbetskraft och de fÄr PENGAR för att ha dig dÀr och jobba. SÄ att sÄ fort du kÀnner dig som en slav sÄ sÀtt ner foten och sÀg att du ska fÄ andra uppgifter, nÄt som Àr till nytta för dig och dina meriter. TyvÀrr ser dagens sverige ut sÄ för arbetslösa ungdomar att man ska vara TACKSAMM för att man fÄr stÄ som nÄn jÀkla lÄgavlönad slav och göra andras jobb medans företaget tjÀnar pengar pÄ ens slit. NÀ-e, Àckligt Àr det, sÄ stÄ pÄ dig, det Àr DU som ska dra nytta av att praktisera! Kej? Hugz :*