TiSDAG - 110419


fav.pic i repris. ge mig dödskallen, pliiiiz!


Hello goodmoring!
StrĂ„Ă„Ă„Ă„lande sol. SĂ„ hĂ€rligt det Ă€r att man redan kan sĂ€tta sig ute i solen tidigt pĂ„ morgonen, iklĂ€dd endast morgonrock, utan att frysa. Att man kan hoppa i ballerina skor och lĂ„ta bli att knĂ€ppa jackan innan man slĂ€nger sig pĂ„ cyklen för att cykla nĂ„nstans i solen. Åh, vĂ€lkommen bĂ€sta tiden pĂ„ Ă„ret!

Tror jag ska mysa massa ute i solen idag. Först mÄste jag bara bli klar med lite jobbsökningar! I eftermiddag blir det kalas, det Àr farfar min som fyller Ättio Är. Herre gud.
#1 - - elin:

vad Àr det för maggrej du har pÄ din sensate bild pÄ minoutfit.se? :D Förresten, du borde kolla in min kompis blogg linneaamaria.blogg.se hon Àlksar ocksÄ th :)

#2 - - felicia.:

Àlskar de hÀr vÀdret, fast dÄ jag ser smÄflickor med magtröja och korkorta shorts börjar jag frysa, för sÄ varmt Àr de inte Àn.