SVAR PÃ… KOMMENTAR: HARRY POTTER SAMLiNG

Har fått en och samma fråga nu några gånger, och då personen som ställer den är anonym så är det svårt att svara. Frågan är i alla fall, om jag skulle vilja visa min Harry Potter samling? Och självklart vill jag det!

Så om du, min fina lilla anonyma läsare bara håller i dig nåågra dagar till så ska jag samla ihop allt och fota och visa dig, och alla er andra såklart!

#1 - - Gosia:

En bekant till mig träffade RUPERT GRINT I TROLLHÄTTAN IDAG.

Haha... lite avis är jag, jag vet att han "bara" är skådis, men han är "min" Ron, haha :(

Ska åka ner och ragga... lovar...

#2 - - Gosia:

En bekant till mig träffade RUPERT GRINT I TROLLHÄTTAN IDAG.

Haha... lite avis är jag, jag vet att han "bara" är skådis, men han är "min" Ron, haha :(

Ska åka ner och ragga... lovar...

#3 - - Gosia:

Ã…h, taaack! <3



Oj... orka att jag råkade spamma :( Haha

Nee, jag är inte så seriös, men hade varit coolt med en bild med de alla tre! :D

#4 - - Elin | Morbid Outlook:

Sv: Precis!