ONSDAG - 110406

Godmorgon mina fina! Jag har minsann mÀrkt att ni har blivit fler som smyger omkring hÀr hos mig, men jag ser och hör er inte. Man fÄr kommentera och prata med mig, jag bits inte ^^



Idaaag... har vi oksÄ supermycket att göra. Men det Àr skoj! Ska bara se till att ha lite mer mellanmÄl och mer dricka med mig sÄ jag inte blir helt trött och förvirrad i huvudet. GÄr ju inte nÀr det Àr kaos i butiken.



Som ni sÄg sÄ shoppade jag lite igÄr, ni ska snart fÄ se vad det var ^^
TÀnkte tala om att det blir mycket shopping inlÀgg nu! Eftersom jag slutar pÄ BikBok denna veckan sÄ mÄste jag ju tömma mitt undanhÀng, haha! Tur att jag fick sÄ mycket födelsedagspengar och presentkort för just det ^^



Puss och kram och ha en fin dag, nu draaaar jag! ^^
#1 - - ellinor:

jeeeej, shoppinginlÀgg : )

#2 - - Flickvall:

Jag smyger runt hÀr dagligen, kommenterar inte alltid, men jag gör det ibland ju :P Som nu!

#3 - - Gosia:

Du passar riktigt bra i uppsatt!



Jag har knappt haft tid för att lÀsa bloggar pÄ senaste tiden (2 veckor typ!), men brukar kommentera ibland sÄ du mÀrker av mig ;)

Missade tydligen att du fyllde Är ocksÄ :o Grattis i efterskott! :)

#4 - - Anonym:

Kan du inte visa din HP samling?Vet att du gjorde det pÄ din förra blogg men hittar inte det inlÀgget..skulle vara kul om du skrev var sakerna kommer ifrÄn med,(om du vill) 7.1 kommer ju pÄ dvd om en vecka!!

#5 - - BUNNY SVARAR:

SjÀlvklart kan jag göra det! NÀsta vecka tror jag, dÄ jag Àr "ledig" igen, haha! DÄ har jag tid!