LÖRDAG - 110416

Inatt hade jag feber igen. Så himla jobbigt. Aja, slipper ju det under vaken tid så jag antar att jag inte får klaga. Det är ju inte så att jag är sjuk heller. Min kropp är ju dock inte frisk så nu då jag har jobbat tre månader i sträck och sen plötsligt blir ledig så blir det en stor omställning.



Idag har vi samma planer som igår. Slöa framför tvn med våra små laptops. Idag regnar det bara så vi förlorar inget på det ^^ I eftermiddag ska jag hem till mami och laga pizza. Hon fyller år idag!
#1 - - ellinor:

Grattis Bunnymamma! :D



och nästa gång jag är i Skåne får du komma och säga hej för då ska jag till Lund ^--^

#2 - - ellinor:

sv: dansar men det är 4 veckor dit..

#3 - - Zoofie:

Grattis till Bunnys mamma :D

Krya på dig, sötnos :D

#4 - - - Alexandra!:

Usch, jobbigt med feber. :(



Grattis till mor din! :D



sv: Det är så skumt det där hur olika folk är med sina matvanor på morgonen!

#5 - - pimpXprincess:

FYFAN! Bilden gav mig en hjärtattack! :|