BAiBAi SPOTiFY

Nöjd och glad gratisanvändare av Spotify? Vist duger det bra trots all reklam (själv tänker jag faktiskt inte på det längre)? Well, inte så länge till!



Snart kan du inte längre lyssna som du vill. Snart får du bara lyssna på samma låt fem gånger, och inte mer. Läs mer här. Vad tycker ni om detta?
#1 - - Dani:

DET SUGER SÅ JÄVLA HÅÅÅÅÅÅRT....

Då måste man börja hacka sig in på spotify igen, ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

#2 - - pimpXprincess:

Sjukt lame.

#3 - - Anonym:

Jag tycker att det är tråkigt eftersom de startade Spotify som en gratistjänst. Men det gör inte mig personligen någonting eftersom jag ändå redan har Premium för att kunna lyssna på musik i min iPhone! Och jag använder Spotify typ hälften av mina vakna timmar så jag tycker inte att det är dyrt :)

#4 - - Ida:

It sucks!

#5 - - Zoofie:

I hate it. Höll på att dö då jag läste det igår.

#6 - - Marigona:

Jag kommer att använda grooveshark istället som är en annan gratistjänst :)