KOM DÅ VÅREN


Om man fÄr gÄ ut och leva som mÀnniska igen nÀr vÄren och sommaren kommer sÄ Àr jag redo med tvÄ "nya" jackor! Det hÀr Àr en Äterkommande favorit frÄn H&M, som funkar till alla olika stilar! Klickade hem dessa frÄn Sellpy för 30 kronor styck, packade upp, tvÀttade hÀnderna och kÀnde mig nöjd!

En i lejongul/orange och en i grön! Mina nya fÀrger! 

Ni som har hÀngt med ett tag kanske kÀnner igen jackan, jag har nÀmligen haft en i rosa, en i röd och har en i svart. Den rosa och den röda lever nya liv hos nya Àgare denna sÀsong hoppas jag! Tok-Àlskar hur man kan hitta favoritplagg i nya fÀrger second hand! 


#1 - - Mirano:

SÄÄÄ snygga! Börjar sjÀlv förÀlska mig i den dÀr gula fÀrgen om jag ska vara helt Àrlig, hehe ^^

Svar: ÅÄÄh den piggar upp sÄÄ mycket! :D
Bunny

#2 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag Àlskar bomberjackor av olika slag, jag har en petrolfÀrgad och en rosa, erik har en khakigrön :D Vi Àr anhÀngare, sÄ att sÀga.

sv: Nu Àr det lika bra att lÄta bli, absolut. SÀrskilt som du vÀntar barn :) Jag förstÄr att det Àr trist, sjÀlv har jag annat trist ocksÄ till följd av Coronakrisen... Inte alls enkelt. Jag har tur som hann Äka innan det liksom blev helt stÀngt och sÄ.