BURNING ORANGE

 
Hur fint att företagets fÀrger matchar mina, orange och gul? Mappen köpte jag i höstas dÄ vi började leta heltidsuppdrag till mig och tÀnk sÄ bra den blev att passa hÀr pÄ mitt skrivbord. Mitt skrivbord! Det var lÀnge sedan jag hade ett skrivbord i ett kontorslandskap. Det Àr sÄ vÀldigt mycket lugnare i det hÀr kontoret Àn det jag Àr van vid, men jag kommer nog att trivas riktigt bra!

Jag har fortfarande 0 energi. TÀnker vÀl att det kommer ta ett tag för kroppen att vÀnja sig vid de nya rutinerna, ungefÀr 7 timmars sömn, vilket absolut inte Àr dÄligt, och sedan vara i full gÄng hela dagen. Det lossnar vÀl snart. Jag Àter lite dÄligt för tillfÀllet sÄ det bidrar vÀl ocksÄ.. Det Àr tröttsamt att vara sÄ hÀr trött men Ä andra sidan, hur mycket extra energi har man nytta av i januari? Vad lÀgger man sin extra tid pÄ? Jo Netflix. 
 
Åh, jag lĂ€r ju byta header nu... nĂ„ja det kommer. Det fĂ„r vara jul hĂ€r lite till. HĂ€r hemma Ă€r dock julen bortstĂ€dad nu. Sorgligt. 
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Om du har noll energi frÄn omstÀllningen sÄ Àr det absolut inte sÄ konstigt! Men var försiktig och vÀnlig mot dig sjÀlv, det Àr fortfarande inte sÄ lÀnge sedan du började tillfriskna <3

Jag hÄller pÄ att skaffa energi igen! I tvÄ nÀtter har jag sovit INGENTING (alltsÄ jag har sÀkert somnat för jag har VAKNAT pÄ morgonen, men jag kÀnde inte att jag somnade, bara lÄg och tittade pÄ klockhelvetet) och igÄr tÀnkte jag inte ens gÄ pÄ dansen. Men det var tur att jag la den sista energin pÄ det för igÄr efter dansen sov jag som en hund.

#2 - - Jenny:

Vad jobbar du med nu? Är det nĂ„got som krĂ€ver utbildning?
Är i jobbsökar banor sjĂ€lv hehe

#3 - - Evahle - en blogg om psykisk hÀlsa:

Usch vad jobbigt nÀr man har noll energi. Hoppas du snart blir piggare igen :)