VI HAR KÖPT VAGN!


Äntligen har vi tagit tag i ett av de större inköpen till Potatis-bebisen, nĂ€mligen att skaffa oss en vagn! Att för det första ens börja titta pĂ„ vagnar var ju en helt ny vĂ€rld. Det finns sĂ„ mĂ„nga! Vad ska man tĂ€nka pĂ„? Vad behöver man? Vad vill man ha? Vad vill man betala för den? Vi har 0 koll bĂ„da tvĂ„ blivande förĂ€ldrar. 

Tillslut utgick jag frÄn samma 2 saker jag alltid gör dÄ jag ska köpa saker, utseende och pris. Jag hittade en vagn i en fin fÀrg och till ett hyfsat billigt pris och sÄ sa vi att den hÀr blir det nog. Vi fyller bÄda Är i april och önskade oss bidrag till vagn i födelsedagspresent innan vi slog till pÄ ett köp. 

Jag hade dock inte gett upp hoppet om att hitta en duglig vagn i andra hand Àven om jag inte hittat nÄgon under de senaste 4 mÄnaderna. Men sÄ var den bara dÀr! Det stod Potatis namn pÄ den (ironisk dÄ vi inte bestÀmt oss för ett namn till Potatis Àn, men ni förstÄr vad jag menar) och Àven om annonsen legat ute mer Àn i en vecka sÄ skickade jag ivÀg ett meddelande. Den fanns kvar! 

TÀnk nÀr det kommer ligga en liten snarkande liten bebis i den hÀr! 

Den ser ju nÀstan precis ut som den jag fastnat för pÄ Jollyroom, men till halva priset. Helt fantastiskt dÄ halva vagnen Àr i princip oanvÀnd, liggdelen hade till och med produktlappen kvar. Sittdelen ser dessutom oanvÀnd dÄ tidigare Àgare varit noga med att skydda klÀdsel, man skulle aldrig kunna tro att det varit ett barn i nÀrheten av den hÀr vagnen. 

DÀr Àr ett handtag som Àr lite slitet, men i övrigt Àr den perfekt! Handtag gÄr att justera i flera olika lÀgen och funkar som ni ser pÄ bilderna perfekt att hÀnga skötvÀskan över. BÄde ligg och sittdel kan placeras mot förÀlder eller Ät fÀrdriktningens hÄll, nÄgot som inte vagnen pÄ Jollyroom kunde tillexmepl. PÄ köpet fick vi Àven ett UV skydd, och det enda vi behöver köpa nu Àr en ny pump till hjulen samt ett insektsnÀt. 
#1 - - Evahle - mammalivet och psykisk hÀlsa:

Åh vilken fin vagn och vilket kap :) SĂ„ mysigt att ni snart kommer ha en bebis dĂ€r i <3 Det Ă€r verkligen en speciell kĂ€nsla

#2 - - Anonym:

det Àr ju strÄlande, och sÄ bra med second hand ocksÄ :D