O N S D A G

 
GodkvÀll onsdag. Har ni haft en bra dag? Det har jag faktiskt! Vad hÀrligt det Àr att kunna sÀga det! Ni har sÀkert mÀrkt pÄ min blogg att mitt mÄende och Ängest Àr bÀttre. Jag hoppas att ni mÀrker det i alla fall!

Idag har jag jobbat. Jag jobbar för nÀrvarande pÄ Tetra Pak (minns inte om jag sagt det?) de dagar jag arbetar. Det Àr ganska monotont arbete i verkstad men det passar mig fin fint för tillfÀllet. Det viktigaste Àr att komma upp pÄ morgonen, komma ivÀg och och komma ut. 
 
ArbetsklÀder pÄ! För att liva upp mina fula och obekvÀma truckskor sÄ matchar jag med min gula jacka. Score!

Onsdag innebÀr yoga! SÄ kul med rutiner ocksÄ. Vad hÀrligt med höst och grÄtt vÀder och rutiner. KÀnner att jag kommer tokÀlska yoga sÄ smÄningom, jag Àr redan jÀtteförtjust! Gymkort ocksÄ inköpt sÄ nÀr jag kÀnner mig redo Àr det dags att lyfta vikter igen!
 
En annan rutin sÄ hÀr pÄ höstkvÀllen Àr Idol. Varm dusch, pumpkin body butter och chaité. Sen slocknar jag gott pÄ soffan och vaknar av min fina fÀstman (iiiiiih) som sÀger Ät mig att gÄ och lÀgga mig. Fint ÀndÄ. Förutom att vÄr TV har gÄtt sönder sÄ nu fÄr jag titta pÄ datorn, hoho. 
#1 - - Saga:

SÄ hÀrligt att du börjat med yoga! Nu nÀr jag studerar mestadels hemifrÄn försöker jag alltid starta dagen med ett kort yogapass, för att komma igÄng och vÀcka kroppen. Det Àr sÄÄÄ skönt :D

Svar: Jag Àr verkligen mind blown av yogan!
Bunny

#2 - - Mirano:

Skönt att du mÄr bÀttre! <3

Svar: <3
Bunny

#3 - - Hemma Hos Felicia:

jag gillar hur du matchade dina naglar med din jacka! Fin fÀrg! :)

#4 - - Anonym:

sĂ„ mysigt det lĂ„ter och jag Ă€r glad att du mĂ„r bĂ€ttre! Älskar arbetsskor, pĂ„minner mig om mitt monotona arbete nĂ€r jag var golvvĂ„rdare och rivare! Det var efter min utmattning, och jag Ă€r rĂ€tt sĂ„ tacksam :)

Svar: Jag tror det Àr det bÀsta en kan göra i den situationen faktiskt!
Bunny

#5 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

FrÄn moi